Politica de retur

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu Termenii și condițiile și cu forma de comunicare (telefonic sau email) prin care furnizorul își derulează operațiunile comerciale. Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat în momentul primirii de către cumpărător de la vânzător a notificării de expediere a comenzii. După expedierea comenzii, cumpărătorul se poate retrage din contract doar în condițiile contractuale – vezi Termeni și condiții.

Clientul are dreptul de a  renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv prin notificarea S.C. COSTUME DESIGN 2000 S.R.L. în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, prin returnarea în acest termen a produsului cumpărat în ambalajul original, cu toate accesoriile și fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură, clientul suportând cheltuielile de expediție conform legilor românești.

În cazul unui retur, aveți la dispoziție următoarele variante de soluționare: schimb cu același produs, dar altă mărime/culoare/model funcție de disponibilitatea în stoc ; schimb cu un produs diferit și achitarea diferenței de valoare ; retur parțial sau total al produselor comandate și rambursarea sumei de bani.

În situația în care indiferent din ce motiv clientul refuză primirea coletului, acesta are obligația de a fi de acord cu plata unei taxe de transport în valoare de 25 lei reprezentand contravaloarea transportului tur-retur. Penalitățile pentru neplata acestei taxe sunt de 1% pentru fiecare zi de întârziere.